torsdag 4. november 2010

Ferie USA 2008 - Grand Canyon

Dro i 2008 på ferie til California og Arizona, etter en jobb i Houston. Hadde 3 dager i Las Vegas, hvor jeg den ene dagen dro ut til Grand Canyon med små fly. DET er definitivt en av mine aller største ferieopplevelser. Var en ubeskrivelig følelse å stå der å skue utover en så fantastisk natur.
Grand Canyon er absolutt et sted jeg gjerne vil tilbake til, men da kunne jeg tenke meg å ta helikopter å få fly ned i dalene, det sies å være enda flottere..Kan virkelig anbefale en tur til disse vakre fjellene:-)

Eaglepoint

1 kommentar:

  1. Hei vennen min:)
    Blir rent misunnelig... det ser SÅ utrolig vakkert ut:)Vi har vel en avtale om å dra til USA når Helene er ferdig på skolen:)))
    Ønsker deg en superduper uke:) Klem fra Bente*

    SvarSlett